Wielka Rycerzowa zdobyta

3 października 2019 r. Koło Młodych Przyrodników z Ciśca zdobyło szczyt Wielkiej Rycerzowej i odebrało puchar dla najliczniejszej zorganizowanej grupy odwiedzającej górę w tym dniu z okazji Rajdu Pięciu Wierchów Beskidzkich organizowany przez Oddział Biabiogórski w Żywcu. Dziesięcioro dzieci pod opieką mgr Małgorzaty Golec, mgr Eweliny Witos i mgr Olgi Fałowskiej oraz kilku rodziców wyruszyło pieszo żółtym szlakiem z Soblówki w stronę schroniska PTTK. Podczas wyjścia, które trwało około 2,5 godziny podziwialiśmy piękno beskidzkich lasów, uczyliśmy się rozpoznawać rodzaje drzew iglastych i liściastych, poznawaliśmy różnice między systemami korzeniowymi roślin. W południe dotarliśmy na szczyt, gdzie czekał na nas ciepły posiłek. Z punktu widokowego udało nam się zobaczyć cudownie ośnieżone Tatry. Pogoda nam dopisała. Pomimo lekkiego wiatru, było bardzo przyjemnie. Łapaliśmy ostatnie jesienne promienie słońca i droga powrotna do autokaru minęła nam szybko i bezproblemowo.

Serdecznie dziękujemy obecnym uczniom, ich rodzicom i nauczycielom za wspólnie spędzony czas.